tiistai 27. kesäkuuta 2017

Muutoksia

Eipäs ole tullut kirjoiteltua pitkään aikaan ja tässä välissä tapahtunut yhtä jos toista. Aloitetaan koulusta.

Keskeytin tarjoilijaopinnot sekä omasta päätöksestä, että koulun henkilökunnan ja psykologin päätöksestä. Ensin olin parisen kuukautta sairaslomalla syöden masennuslääkettä, mutta masennuslääkitys pahensikin oireita joten se sitten lopetettiin (lääkitys siis pahensi oireita ensimmäisen kuukauden loppuvaiheessa, kun sen ei pitäisi sitä enää tehdä). Opinnot eivät edenneet, enkä kokenut olevani mitenkään kykenevä jatkamaan niitä, vaikka itse ala olikin itselleni täydellisin mahdollinen. Mutta sinne tosiaan takaisin, jahka pääkoppa on kunnossa ja asuntoasiat selvillä.


Muutin tosiaan Tampereelta pois, takaisin äidin luokse. Kuulostaa epäonnistumiselta ja sitä se minulle onkin, mutta tämä oli se kaikkein fiksuin vaihtoehto. Saan asua maalla ja ainakin heinäkuun loppuun asti olen "tekemättä mitään". Parin kuukauden paussi kaikesta sitä pakkostressistä, että pitäisi hakea kouluun, pitäisi hakea töihin, pitäisi tehdä sitä ja pitäisi tehdä tätä, on se asia mitä oon viis vuotta itkenyt. Ja nyt kun ensimmäinen kuukausi alkaa olemaan ohi, alan vasta pääsemään pääni kanssa siihen pisteeseen että voin aloittaa sen parantamisen. Joten katsotaan mitä se pääkoppa sanoo kuukauden päästä, kun pitäisi alkaa hoitamaan asioita. Okei asioiden hoitaminen alkaa jo heinäkuun lopulla, mutta silti.

Maalla asuminen oli ehkä parasta mitä mulle tähän hetkeen saatto tapahtua. Oon saanu aikaa tehdä DIY juttuja mistä tykkään, aikaa valokuvata, piirtää, laulaa.. Oon kyllä pelannutkin tietokoneella paljon, mutta tehnyt myös asioita mitä halusinkin. Mononukleoosin loppuvaiheilla päätin että jahka paranen, niin käyn enemmän kävelemässä, valokuvaan, piirrän.. Kaikkea sitä mitä oon nyt tehnytkin. Tiedän että näin ei voi aina olla, mutta just nyt tää on täydellistä.


Esimerkiksi yllä olevista vasemmalla on kolme perus majoneesipurkkia, jotka mustan sprayn kanssa soveltuvat hyvin miun kynätelineiksi. Oikealla taasen valkoinen keittiöpurnukka, johon tuli laitettua yleisliimalla pentagrammi, sitten sprayta päälle. Täytyy tehdä jostain DIY jutuista omaa postausta kyllä, sen verran paljon näitä tulee tehtyä. Mutta tässä näin yleisesti ottaen miten täällä päässä asiat menee, nyt fiksailemaan blogin ulkoasu kuntoon uutta nousua varten. Seuraavassa postauksessa puhutaan vähän mun aarteista.. (:

1 kommentti

  1. Kiva kuulla että maalla asuminen on helpottanut ! :)
    Tsemppiä jatkoon!

    http://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista